čtvrtek 4. srpna 2016

Trocha hudby a pohybu

Panička sem toho moc nepíše, prý nemá čas, chuť a já nevím co všechno. Je pravda, že teď dělala v práci pět dvanáctek za sebou, takže toho má plný zuby a skoro nic nedělá.

No a protože je venku vedro a mně se tam moc nechce ploužit, vzal jsem klábosnici do svých tlapek, zapátral v paměti a vylovil dvě videjka, která kdysi spáchala panička.

takže první je samozřejmě se mnou a taky trochu s činčilákama. Ty ďáblové mně totiž dost zlobí a provokují. Takže jsem jim to vrátil :-)



no a druhý videjko je víc o těch lumpech....to aby jim to nebylo líto


2 komentáře:

  1. Oskárku, Ty jsi rozený tanečník! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, tu skladbu jsi vyjádřil báječně :) Jestlipak měl Wolfi pejska?
    A Mates s Bubákem jsou také báječní.
    Bezva videa, díky!

    OdpovědětVymazat