čtvrtek 28. července 2016

Čertova stěna

Posledně jsem psala, že jsem na jaře byla na víkendovém výletu v jižních Čech. Jednu chvíli jsme potřebovali čučet do mapy a popřemýšlet, kudy se vydáme dál.
Zastavili jsme v takovém širokém plácku u zatáčky a já si všimla, že na druhé straně silnice jsou nějaké informační cedule. Musela jsem to jít omrknout....cedule sbírám zrovna tak jako kliky a kanály.
No a na ceduli bylo, že kousek odtud je nějaká Čertova stěna. A tak jsme se tam vydali.
Bylo to přesně podle mého gusta..



























3 komentáře:

  1. Pěkná skaliska! Tos musela být v sedmém nebi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný kopec! Skály, vyhlídka, přesně podle mého gusta!!! Dost mi to připomnělo Babku, kterou jsem objevila díky Tobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jenže na Babku musel člověk vyfunět....tady se šlo od silnice po rovince :-) a asi jen 200 metrů

      Vymazat