středa 9. prosince 2015

Když přijdou čerti

Dobu od Mikuláše do Nového roku nemám vůbec rád. To se jeden bojí vystrčit byť jen čumák ze vchodu. A tak moje prochajdy jsou jen ty nejnutnější, protože neustálé práskání různých petard, bouchacích kuliček a dalších volovin mi hodně vadí.
Bojím se i doma a schovávám se kam se dá....je to každý rok stejné....snažím se zalést za záchod, nacpal bych se s chutí i pod vanu, snažím se vlézt paničce do skříně, lezu každému na klín, atd.

Čertů se ale nebojím....letos přišli dva...Hubert a malý Hubertek....hned jsem toho většího popadl do tlamy a dal mu co proto.
A protože se začali bát oni mne, zavolali si posilu...strašlivou babu Jagu. Skoro mne přemohla, ale nakonec...nakonec jsem jí zakousl :-)

to jsou oni...pekelníci

že prý se se mnou chce jen vyfotit....

....jenže pak mi skočila za krk...


.....už se zdálo, že mne přeprala....


...ale stihnul jsem jí zakousnout :-)


....a je po ní...

2 komentáře:

  1. Oskárku, jsi statečný chlapík! Přeji Ti klid - co nejmíň petard a ohňostrojů a konejšivou náruč paničky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Oskárku, hezky jsi s tou čarodějnicí zatočil! A jsi statečný, že se nebojíš ani těch čertů. Doufám, že jsi ty pitomé a nesmyslné rachejtle přečkal ve zdraví. Mně teda nevadí, zato vadí paničce. Zakázat tu kravinu.
    Adélka

    OdpovědětVymazat