čtvrtek 17. září 2015

Adršpach podruhé....

...tenkokrát samé skály...
nachodili jsme spoustu kilometrů...a já se přitom naběhala jako pes :-) Sice jsem všude nečmuchala, ale zato jsem fotila skály ze všech stran a úhlů (prostě maniak)
U zkamenělého stáda slonů jsme narazili na staršího pána...prý tady kdysi prováděl. Začal nám vyprávět o jednotlivých skalách, co představují, nabídl nám, že nás provede místy, kam se běžně člověk nedostane. To jsme sice odmítli, ale pán se jen tak nedal. Šel s námi dost dlouho a přiznám se, že už mi to začínalo vadit. Navíc z něj vylezlo, že by chtěl, abychom ho odvezli do Náchoda. To jsme odmítli a když se zastavil a začal vyprávět nějakým dalším turistům, vzali jsme nohy na ramena a zbaběle jsme mu utekli :-) Když si na to vzpomenu, funím ještě teď.



























6 komentářů:

  1. Úžasné fotky. Příhoda s pánem je dobrá :-) A ty skály sis aspoň označkovala? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, miluji to tam, s dětmi, i vnuky jsme tam jezdívali často. Ještě se Jitko vrátím a důkladně si jednotlivé fotky prohlédnu. Hezkou neděli. Anna

    OdpovědětVymazat
  3. Je tam nádherně a fotky máš krásné!
    A nedali jste se !
    V dětství jsem jezdila na tábor od školní družiny, který byl kousek od vchodu do Teplických skal, te´d je z toho kemp.

    OdpovědětVymazat
  4. Ne že bych trvala na rozhovorech, můj blog je na tom ale postaven, že dám námět k rozhovoru a ten očekávám, vím, fotoblogy jsou jiné.
    Ráda se podívám, kde je v naší zemi něco zajímavého, nebo nového. Jenže.....váš blog je velice zdržující, všemi těmi obstrukcemi, nevím, údajná bezpečnostní opatření, mě dost odradí.
    Jinak Jitko, fotky jsou z míst, která jsem milovala již jako dítě, vodila tam své děti, i vnuky. a je stále co objevit, zase jsem ve fotkách viděla tvář, kterou neznám. Zdraví Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vůbec nemám tušení, jakým způsobem je nutné se přihlásit ke komentářům na blogspotu. Zajímalo by mne, co všechno musíš udělat, abys sem něco napslala.
      Ale jsem ráda, že tě to neodradí a chodíš sem. J.

      Vymazat