čtvrtek 16. července 2015

Blaník

Ačkoliv pocházím z okresu Benešov, na bájné hoře Blaník jsem nikdy nebyla. A protože nahoře je rozhledna, bylo jasné, že se tam určitě budu chtít někdy podívat.
A to "někdy" se mi splnilo při nedávném velkém výletě.
Cesta nahoru mi dala docela zabrat, funěla jsem jako prase na bukvicích a po pár krocích jsem musela odpočívat a vyfunět se. Říkala jsem si, jestli mám tohle lození po kopcích a krpálech zapotřebí....musela jsem si přiznat, že mám :-) Nedovedu si představit, že bych chodila jen po rovině.












 



2 komentáře:

  1. Rozhledna na Blaníku se mi také moc líbí. Museli jsme tam být víc než přes deseti lety, protože tu Klausovu desku tedy nepamatuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Cesta na Blaník lesem vypadá moc pěkně! A ty vyhlídky...

    OdpovědětVymazat