sobota 11. července 2015

Kostel ve Vítochově a Munzarova borovice

Při výletě, kdy netušíme kam se nakonec dostaneme, jsme dojeli do Bystřice pod Pernštejnem. Hrad jsem navštívila asi 3x a letos jsem byla zvědavá, jak vypadá po požáru před pár lety. Leč nebylo nám přáno, protože už bylo jednak dost večer a jednak nebylo kde zaparkovat. A tak jsme jeli dál, objevovat další místa naší republiky.
Cestou nás zaujal kostelík sv. Archanděla Michaela, pocházející z první poloviny 13. století.
Kostel stojí na vršku a je tady pěkný výhled do okolí. 
Kousek od kostela roste borovice a je zajímavá tím, že ji zde vysadil Luděk Munzar při natáčení pořadu Paměť stromů. A já mám na památku jednu šišku.













v dálce je vidět taková tyčka, to je rozhledna Karasín. Tam jsme taky byli




1 komentář:

  1. Kostelík (a vlastně i okolí), mi připomínají anglický venkov.

    OdpovědětVymazat