úterý 16. června 2015

Švihov

Vodní hrad Švihov jsem navštívila několikrát, ale ani jednou jsem si ho neprošla uvnitř. Před pár lety jsme tady byli s hafanama a to bylo jasné, že dovnitř s nimi nemůžeme. Zůstali jsme jen na nádvoří a já měla za úkol hlídat psy, protože kamarád modelář se chystal různě měřit a zkoumat všechno možné, aby pak svá zjištění mrsknul nějakým způsobem na papír a mně záhadným způsobem z těch zápisků načrtnul plán budoucího papírového modelu.
Tentokrát jsme jeli bez psů a tak jsem doufala, že si tenhle skvost prolezu sakuprásk celý. Jenže jsme se nějak opozdili a na Švihov přijeli pozdě odpoledne. No což, když se nedaří, projdeme si opět alespoň nádvoří...Jenže my se trefili do doby, kdy bylo zavřeno, protože se tu něco natáčelo....zatracení filmaři :-) 
A tak jsme se jen prošli kolem hradu..




 











3 komentáře: