pondělí 18. května 2015

Rozhledna Čížovka a kaple sv. Anny u Vyskeře

Nedávno jsme jeli na výlet do Jičína a cestou se nám připletla do cesty rozhledna. Rozhledna, kterou jsem určitě ještě nezdolala. A tak jsme se k ní vydali. Dá se dojet autem až k ní.....a to je asi tak všechno. Už jsem se těšila, až zase vystoupám po x schodech nahoru a budu se kochat.
Rozhledna má ale podobný osud jako rozhledna na Vinici v Úvalech....přestože stojí, je nepřístupná. Úvalskou jsem pokořila dírou v plotě, Čížovka je bohužel zamčená. Takže jen pokochání zezdola., mrzelo mne to hodně.
Další zastávkou byla kaple, co jsme zahlédli ze silnice. Kaple sv. Anny stojí na čedičovém vrchu zvaném Hůra, kousek od Vyskeře.. My šli kolem oveček a pak Křížovou cestou. Zezhora byl pěkný výhled, takže jsem mohla být spokojená. Ale rozhledna je rozhledna....

rozhledna Čížovka























1 komentář:

  1. Ta rozhledna je zajímavá, krásná - je to fakt škoda.
    A taky jsou vidět Trosky - bezva!

    OdpovědětVymazat