pondělí 21. dubna 2014

Zvířetice

Uprostřed týdne jsem se dostala nečekaně na výlet autem. Sice bez Oskara, ten si to užíval doma s páníčkem, ale i tak to bylo prima.
První letošní mimopražský výlet byl na zříceniny a do skal. Místa, která mám obzvlášť ráda.
První zastávkou byla zřícenina hradu Zvířetice. Škoda jen, že věž nebyla přístupná, dalo se vylézt jen kousek. Ale po rekonstrukci, která je naplánovaná na letošní rok, se dá vystoupat až nahoru.
















7 komentářů:

  1. Musela jsem si vyhledat, kde to je...A koukám, že nedávno jsem plánovala výlet na Babu a Dědka - to je jen kousek na druhé straně silnice...Zatím zůstalo jen u plánů:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mám spoustu plánů, ale nějak se je nedaří realizovat

      Vymazat
  2. Zřícenina je nádherně fotogenická!
    O plánech mi nemluvte... zatím jsem se akorát zaregistrovala na Procházku se psy při Maratonském víkendu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na procházku se psy jsem se chystala každý rok a vždy z toho nějakým způsobem sešlo. teď už to nevedu v patrnosti, takže ani netuším, kdy takový maratonský víkend je.

      Vymazat
  3. Moc hezky jsi tu romantiku nafotila, když přimhouřím oči, je jako Stonehenge. Konečně mám čtečku, uložila jsem si tě a nebudu tě muset hledat. Hezký večer Jitko.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, zříceniny jsou moje srdeční záležitost.
      Hezký víkend Aničko

      Vymazat