neděle 13. dubna 2014

Jarní Petřín

Včera jsem si vyrazila jen tak sama na  Petřín. Trochu si pročistit hlavu, trochu si odpočinout od povinností, načerpat sluníčko a vzduch, protože mně čeká další dlouhý týden v práci.
Petřín mám ráda, tak jsem omrkla, co je tu nového. Měla jsem v plánu zdolat i svojí první letošní rozhlednu, ale davy cizinců, táhnoucí se ještě kus před vstupem mně odradily. Nemám ráda, když mi někdo funí za krk a je nervózní, že já nespěchám.
Tentokrát jsem to nevzala zespodu od lanovky, ale z Pohořelce. Podél zdi strahovského kláštera. Tam mně vyloženě praštila do očí "velice pěkně" opravená zeď. Já nevím, je to jak pěst na oko a vůbec se to tam nehodí.



 









 




















 

 

6 komentářů:

  1. Ty máš pokaždé tak nádherné fotky, takový Petřín já neznám, resp. nevidím.
    Zeď je opravdu pěkná, já bych to rovnou obložila panely :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, fotky jsou úplně normální, mám jen obyčejný foťák. Prostě fotím co mně zaujme a pak jen doma zírám, co tam mám.
      A k té zdi, musím omrknout starší fotky, jestli tam ta hrůza už byla. Protože mně to hned praštilo do očí. Jen nechápu, jak někdo může toto povolit. Copak to nešlo opravit pomocí podobných kamenů? Dlaždice, před to vanu a je vymalováno

      Vymazat
  2. Nádherná procházka, hned bych šla taky. A ty bubliny!

    OdpovědětVymazat
  3. Foťákem to není, je to otevřené srdce a oči, umění vidět tu krásu tam, kde spoustu lidí projde bez povšimnutí. Děkuji Jitko, za krásnou procházku po Petříně......Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji za návštěvu. Možná jsou fotky takové jaké jsou z toho důvodu, že chodím sama, nikam nespěchám a mám čas a chuť se dívat na obyčejné věci kolem sebe

      Vymazat