úterý 24. února 2015

Mates a Bubák

jsou naši dva "Myšové". Bydlí společně ve velké kleci v obýváku už nějaký ten pátek. Když to tak počítám, byli tu dřív než Oskar a tomu bude za měsíc 8 let.





7 komentářů:

  1. Jsou krásní. Který je který? A jak se má Oskárek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přeci jasné :-) Bubák je černej a Mates ten druhý. Oskar se má dobře, ale jestli s ním budu letos výletit, netuším. Je na mně moc těžký a tahat ho třeba po jezdících schodech je pro mně nadlidský výkon....prostě ho neunesu.

      Vymazat
    2. Tak tedy náš kocourek Bubák zdraví černého myšáka Bubáka.
      Ale podezřele se olizuje:)

      Vymazat
  2. To by se i naše, veřejné, i ostatní kočky "PUDROVALY„ a to myslím i ty, co se halí do kožichů, co já, je moc nemusím, tedy všechny ty VYP (Hlas mladých lidí) kočičky, výstižně podáno ve Wiki....

    Je to moc milé zvířátko, na první, i na druhý pohled, také bych si ho zamilovala. Jakého věku se dožije?
    Pěkný večer Jitko......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Činčily se v zajetí dožívají kolem dvaceti let. Mates se narodil 28.10. 2005 a Bubák 12.5.2006. Takže už s námi bydlí docela dlouho.
      Hezký den Aničko

      Vymazat
  3. Je dobře Jitko, že ta móda si oblékat na sebe zvířátko, se dnes týká malého počtu lidí a farmy mizí. Já si myslím, že jako mazlík je ta forma chovu přijatelnější. Dá se ochočit? Má nějaký vztah k člověku? Když byli děti malé, mívali jsme křečky a morčátka, to byli mazlíci.

    OdpovědětVymazat
  4. Činčily se dožívají tak vysokého věku? To jsem netušila. Jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat