sobota 25. srpna 2012

Kamínky

Našli jsme kamínek v lese
domů ho v ruksaku nesem.
On ale pláče a pláče
cestičku docela zmáčel.

Vraťte mně  kde jste mně vzali
jsem ještě docela malý.
Řeknu vám konec je  krátký
zase ho neseme zpátky...

Téměř z každého výletu si přivezu nějaký zajímavý kamínek na památku.Jsou to obyčejné kamínky, které mně nějak zaujaly. Třeba z loňské dovolené v západních Čechách jsem jich vlakem vezla tašku.
Kamarád se směje, že mám doma takový menší kamenolom....mám je totiž všude - v květináčích, parapetu, poličkách, atd. Jeden nosím pro štěstí v peněžence.

A když jsem našla písničku Kamínek....bylo to jasné.

http://www.youtube.com/watch?v=MjdcSk7a1PE










 
 



 
  

  
 
  

 










1 komentář:

  1. Jejda, tenhle příspěvek mi nějak unikl. Kamínky jsou nádherné, kluk si je taky vozí. Jednou ale prý kamínek nebyl, tak přitáhl domů dlažební kostku :-)
    Nechceš si nastavit větší množství příspěvků zobrazovaných na jedné straně? Aby mi totiž zase něco neuniklo :-)

    OdpovědětVymazat