neděle 19. srpna 2012

Petřínská rozhledna

V letošním roce jsem zdolala celkem dost rozhleden, bližších i těch vzdálených a nedávno jsem zjistila, že ta úplně nejblíž zůstala nepokořena. 
A tak jsem to hned jela napravit. Jen úplný blázen se vydá na rozhlednu chvíli po poledni za příšerného vedra. Pravda, na Petřín jsem se svezla lanovkou a dolů taky. I když na Petřín vždycky chodím pěšky. 
Ale tentokrát se to nedalo...koukala jsem v budově lanovky na teploměr ....bylo tam 34 stupňů...a co teprve venku na sluníčku.
Petřínská rozhledna je samozřejmě krásná, znám jí, už jsem kdysi na ní byla. Jen teď se mi zdálo, že schody jsou málo rozhlednové - takové ty děravé, co se s nima dá dívat dolů tu nejsou....zato jsou tu dřevěné - měla jsem pocit, že lezu na půdu. Jen ten koš s prádlem mi chyběl :-)















1 komentář:

  1. To je teda výkon, pěšky na rozhlednu v tomhle vedru! Ještě že Oskárek měl rozum a zůstal doma :-)

    OdpovědětVymazat