středa 11. června 2014

Roztocký háj-Tiché údolí

Zajímavým tipem na pražský výlet, je prochajda na rozhraní Prahy a Roztok u Prahy. Už ani nevím kdy jsme se tam vydali. Tenkrát jsme jeli autobusem do zastávky Výhledy a odtud jsme se vydali po žluté TZ. Nejdřív jsme očíhli kostel sv. Václava a pak sestoupali dolů do údolí. ....abychom se vzápětí kozí stezkou vydrápali po modré na Alšovu vyhlídku....určitě to stálo za to.
Vrátili jsme se zpátky dolů a po modré podél Únětického potoka jsme došli až do Roztok, tam nasedli na autobus a vrátili se zpátky.



 
 




 






 










3 komentáře:

  1. Článek jsem četla už včera, ale jaktože jsem ho neokomentovala?? Asi tím horkem...
    V Roztokách jsme taky kdysi byli, ale rozhodně jsme nešli takovou pěknou cestou jako vy.
    Jak dopadl Oskárek už doktora?

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou to zajímavá místa, kam se s Oskárkem vydáváte, někdy si říkám, jestli se tam nebojíš, některá se zdají pustá, může to být jen můj pocit, fotím již málo ale když jsem fotila, lidem jsem se také vyhýbala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš pravdu Aničko, někdy se docela bojím, ale právě Oskar mi dodává trochu jistoty. I když vím, že by mně před nikým neochránil. A taky je pravda, že většinou potkávám málo lidí, zrovna tady myslím nikoho

      Vymazat