neděle 25. května 2014

Jarní Stromajda

Vypadá to, že poslední dobou sedím doma na zadku a žádné výlety nepodnikám. Opak je pravdou, podnikla jsem od posledního příspěvku zase několik zajímavých výletů....ale opět bez Oskara. Jen času je nějak málo a přiznám se, že i lenost zvítězila nad tím, abych sem něco vložila.
A protože mně fackuje hanba, něco sem postupně zase vložím.

Ve Stromovce jsem byla nedávno....bylo pěkně a z rehabky se mi nechtělo rovnou domů. Vzala jsem to přes Holešovice...jen to horko jsem neodhadla a zbytečně se tahala s bundou.


 














3 komentáře:

  1. Obrázky ze Stromovky vždycky potěší - jsou krásné!
    Ten poslední strom jak kdyby někdo roztočil - paráda:)

    OdpovědětVymazat
  2. Stromovkou jsme nedávno doslova jenom proběhli, ale jak jsem se rozhlížela, o prázdninách to tam musíme pořádně pročmuchat :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Procházky se ti zazelenaly, rozkvetly, to jsem tady dlouho nebyla?
    Zdravím Jitko.............

    OdpovědětVymazat