středa 5. prosince 2012

Brácha

Původně jsem myslela, že napíšu svoji jedenáctku. Nemám sice tyto řetězové akce ráda, ale slušnost mi velela alespoň odepsat. Byla jsem rozhodnutá, že dál nic posílat nebudu, na blogu jsem teprve krátce a vlastně tu téměř žádné přátele nemám.
Teď už ale vím, že dokážu odpovědět jen na jedinou otázku a to,co pro mně znamenají nadcházející svátky.
Po pravdě už několik let nemám vánoce a čas předvánoční ráda. Znamená to pro mně ohromný stres, který se s blížícím Štědrým dnem den ode dne zvyšuje. Nechci psát proč, je to hodně soukromé a osobní.
Letos je to o to horší, že se mi v pátek zabil bratr. Můj malý, velký bratr se vydal na tu nejdelší cestu. Opustil všechny, co ho měli rádi a zanechal po sobě obrovskou bolest, spoustu slzí a nevyřčených proč.

Bylo mu jen 43 let. Budeš mi chybět bráško, už mi nikdy nestiskneš ruku tak, až mi vyhrknou slzy do očí, už se nikdy nebudeme pošťuchovat, už mi nikdy neřekneš Pizizubko. Už nikdy neuvidíš, jak se kvůli tomu zlobím.



6 komentářů:

  1. To je mi strašně líto... Teď už teprve nebudeš mít předvánoční čas ráda a já Tě zcela chápu. Poslední léta vánoce už také moc nemusím a letos trnu, co se zase přihodí.
    Co dodat? Původně jsem Ti chtěla popřát k dnešnímu svátku, teď Ti přeji hlavně pevné nervy a sílu. Oskárek Ti určitě pomůže!!
    Nedá mi to - bratr měl bišonka, nebo je to maltézáček? Oběma to moc sluší...
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, děkuji za komentář. Jsi jedna z mála, kdo si na mně vzpomněl.
      A k pejskovi - je to opravdu bišonek - Betynka.

      Vymazat
  2. Přišla jsem jako náhodný chodec, a nedokázala projít kolem bez povšimnutí, je mě líto když se někdo trápí v tento krásný čas, je mě líto každého člověka, který odejde tak mladý. Cítím s vámi. Anna

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, je mi to moc líto, byl to hezkej chlap. Teď se na Tebe z nebe dívá a drží ti palce. Bude nad tebou držet ochrannou ruku. Drž se, mám tě ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Jituš a Oskárku,
    přeji vám oběma hezký a poklidný rok 2013, snad bude lepší, než letošní... Vždyť za chvíli už bude jaro a určitě zase začnete vyrážet na výlety a psát krásné příspěvky na blog s hromadou pěkných fotek.
    Zdraví vás
    Iva a Adélka

    OdpovědětVymazat
  5. Do nového roku hodně zdraví, štěstí a lásky.

    OdpovědětVymazat