čtvrtek 3. března 2016

Nachumeleno...

....bylo pořádně v úterý. Taková nádhera a já to mohla obdivovat jen z balkonu a z okna.  Skolil mne totiž moribundus chřipkový a to tak, že od 19. února jsem v podstatě téměř pořád jen spala a postel opouštěla jen na nezbytně nutnou dobu. Teď už je to lepší, teď si schrupnu už jen odpoledne. Ale doma budu ještě celý příští týden a dám si malou změnu...pár dnů v nemocnici.

Ve středu tady sníh sice ještě byl, ale bylo vidět, že už je hodně nacucaný vodou....no a teď už tu není ani vločka.

Škoda, že tahle krása nebyla na vánoce.









4 komentáře:

  1. Krása!
    To Tě tedy schvátila pořádná chřipice. Dej jí důkladně za vyučenou. Přeju pevné zdraví a hodně opočinku a pohody!

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně to samé jsem si pomyslela i já - škoda, že tak krásně nebylo na Vánoce.. Jinak doufám, že už jsi zdráva, vyhlížíš jaro a plánuješ výlety :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaro vyhlížím, ale zatím nic neplánuju. S Oskarem už nejezdím, příští týden mu bude už 9 let a poslední dobou mu stačí jen obejít sídliště, trochu si začmuchat a jít domů. Navíc ho asi bolí klouby, když vstává, kulhá než se rozejde. Tak nevím...zatím netuším, s kým budu jezdit.
      Jinak se ještě pár dnů budu povalovat doma...do práce jdu ve středu...no bude to po víc jak měsíci docela velkej šok.

      Vymazat
  3. Devět let ještě není moc. Třeba až začne jaro, bude teplo, tak se "rozchodí". Uvidíš. Do práce po měsíci musí být psycho... Já byla včera, zítra dvanáctka, tak fuj...

    OdpovědětVymazat