sobota 7. prosince 2013

Slovanský ostrov

Další pražský ostrov, kam se občas ráda podívám....kromě Žofína, který tu stojí, mně zajímají především stromy.
























 

5 komentářů:

  1. Ty "nahaté" stromy jsou opravdu krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mě úžasná procházka Prahou, většinou z ní vidím tak akorát letiště, a prohlížeč je moc fajn, je dobře že jsi ho nainstalovala, jen je škoda fotky do něho zmenšovat, já bych je nechala v původních pixelech. Jsou perfektní a krásně nafocené.
    Hezký večer Jitko.. Anna

    OdpovědětVymazat
  3. Moc povedené fotky, ostatně jako vždy. Každý den se dívám na ostrov při čekání na tramvajovém ostrůvku :-)
    Fotky si taky zmenšuji, protože v plné velikosti to byla hrůza nahrávat na blog...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spolehnu se na administraci, ta si s převodem poradí, i když jsou zobrazeny na blogu malé, do prohlížeče je nezmenšuji. Ale i tak jsou krásné a viděno Jitkou, kouzelně. Má talent vidět začarovaná místa přírody, je na tom znát její vztah k ní.

      Vymazat
    2. já jsem úplně na začátku dávala fotky hodně velké, ale pak jsem je zmenšila na tuto velikost, protože netuším, kolik místa vůbec můžu na blogu zaplácnout. Já tu mám mozzilu a fotky se mi zdají akorát...ale když se na ně klikne, ještě se zvětší.
      Máš ale pravdu...větší fotky jsou lepší

      Vymazat