neděle 22. prosince 2013

Podvečer na Karlově mostě

Včera jsem se jela podívat na Karlův most. A musím přiznat, že se mi tam strašně nechtělo....ale chtěla jsem vidět lampáře rozsvěcet lampy. A protože jindy už to nestihnu, musela jsem vyrazit ...narvaným autobusem, metrem narvaným k prasknutí a naštěstí tramvají, kde jsem si sedla.
A nelitovala jsem...na mostě sice byly davy lidí což nemusím, ale příroda mi připravila nádhernou podívanou. Tak krásně vybarvené nebe jsem už dlouho neviděla. A lampář, to už byl takový bonbonek....chodil od lampy k lampě s dlouhou tyčí....tu půjčoval dětem....háček se navlékl do očka u lampy, zatáhlo se...lampa zablikala a rozsvítila se...
Pro mně to bylo v tomhle bláznivém období příjemné rozplýlení...jen to focení....potmě prostě fotit neumím :-(


























 



 






3 komentáře:

  1. Díky za inspiraci! Lampáře jsme ještě nestopovali.
    To růžové nebe je moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lampář chodí právě jen v době adventu....rozsvěcovat začíná někdy po 16. hodině.

      Vymazat
  2. Krása... lampáře jsem viděla vždy jenom v Malé vánoční povídce. Chodíme na ní každý rok do Divadla v Dlouhé, letos jsme nebyli - a oni jí dávali v televizi... nic není náhoda...

    OdpovědětVymazat