úterý 19. září 2017

Bсё большое

Nedá mi to, abych se nepochlubila...

dostala jsem k narozeninám jablka a houbu....kromě jiného.
Houba byla jedna jediná....zato ohromná.
Jablka byla taky ohromná....jedno mělo přes 30 dkg.

pro srovnání...fotila jsem s normálně velkým vajíčkem..




6 komentářů:

  1. Tak to posílám také VELKÉ přání k narozeninám - i když opožděné. Ať se Ti daří!
    Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné dárky a obří, taký veliký hřib jsem si vždycky přála najít :-) Jablíčka jsou nádherná hned bych si ukousla :-) Jsi zářijová, jako já, tak Jituš všechno nej :-)

    OdpovědětVymazat
  3. děkuji za přání a Libuško, tobě přeji taky všechno nejlepší k narozeninám

    OdpovědětVymazat
  4. Jituš, dodatečně tedy přeji vše nejlepší k narozeninám! Jablíčka vypadají skvěle, hned bych si jedno šťavńaté slupla! :-)
    A houba je opravdu obrovská, byly řízky? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou to opravdu obří kousky, parádní. Dodatečně vše nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  6. Megalomanka... :-) Dodatečně přeji vše nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat